O Δήμος Σερβίων καλεί τους ιδιοκτήτες οχημάτων –μηχανημάτων για την κατάρτιση Μητρώου για την αντιμετώπιση των φαινομένων έκτακτων αναγκών πολιτικής προστασίας που προκύπτουν μετά από χιονοπτώσεις, παγετό, πλημμύρες, καταπτώσεις, κατολισθήσεις πυρκαγιές κλπ., στο Δήμο Σερβίων για το χρονικό διάστημα έως 31-12-2021.
Για την αρχική σύσταση του μητρώου οι αιτήσεις συμμετοχής θα υποβάλλονται στο Γραφείο Πρωτοκόλλου του Δήμου (Δ/νση: Πλατεία Ελευθερίας, Δημαρχείο, ), 1ος όροφος, από τις 9 Ιουνίου ημέρα Τρίτη έως και τις 22 Ιουνίου ημέρα Δευτέρα., κατά τις εργάσιμες ώρες.
Επισημαίνεται ότι η παρούσα πρόσκληση θα είναι ανοικτή προκειμένου να υπάρχει δυνατότητα επικαιροποίησης του μητρώου με νέες αιτήσεις.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Χρήστος ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ (ΑΙΤΗΣΕΙΣ - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΛΠ) ΕΔΩ